Öka byråns lönsamhet med bättre planering
En framgångsrik byrå är den som planerar sitt arbete och sina resurser väl. Med Accountec resursplanering får du snabbt en bra översikt på dina inplanerade resurser.

Fördelar med vår resursplanering
Planera och strukturera med hjälp av aktiviteter. Vissa på byrån kanske arbetar med bokslut och årsredovisningar, medan andra endast med löpande redovisning.
Ju fler kunder, desto mer arbete och resurser ska planeras. Med vår filtrering blir din resursplanering enklare att hålla koll på. Filtrera på kunder, konsulter, kontor m.m.
Har du en inplanerad resurs som slutat och som snabbt behöver omfördelas på andra konsulter? Lugn, med en enkel knapptryckning har du detta löst på nolltid.
För att effektivisera byråns arbete ska planeringen följas upp noggrant. Börja med att kopiera föregående period och gör därefter små justeringar.
Genom att integrera tid- och projekthantering via Milient blir din resursplanering ännu bättre med tidrapportering i realtid.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.

Planera, tidrapportera, fakturera och optimera.
Accountec resursplanering tillsammans med Millnet Tid & Projekt blir ett väldigt starkt verktyg för byrån. Utan krångel kan du enkelt planera, registrera arbetade timmar, fakturera och följa upp ditt arbete och utfall. Digitalt och helt automatiserat. Allt för att maximera användarnyttan för dig och din byrå.