Kundportal

Kundportal

Bjud in till smartare samarbete i din egen kundportal

Som byrå arbetar du med flera olika system där dina kunder behöver logga in ett par gånger i månaden för att hantera sin ekonomi. Med Accountec kan dina kunder logga in i din kundportal och komma åt alla system direkt. Smart och enkelt tycker vi.

Bjud in till smartare samarbete i din egen kundportal
Notiser i realtid
Notiser i realtid

Fördelar med vår kundportal

White label-portal för dina kunder

Med en white label-portal stärker du bland annat dina relationer till dina befintliga kunder, men också ditt varumärke mot potentiella kunder. Anpassa portalen efter ditt varumärke och grafiska profil.

Tydlig översikt för din kund

Så snart din kund loggat in får de tillgång till en översikt där det framgår vad som ska göras. En ny faktura att hantera eller en tidsrapport att attestera? Oavsett vilket så har din kunde tillgång till tjänster och anslutna externa system.

Kundens alla system på ett ställe

Det ska vara enkelt att samarbeta. Med din kundportal har vi gjort det enkelt för dina kunder att logga in en gång och få tillgång till alla system direkt.

Notiser i realtid

Så snart någon av dina kunder svarar eller hanterar ett ärende får du notiser både via mail och i portalen. På så sätt har du bra koll på dina kunder.

Tryggt och GDPR-säkert

Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.

Tryggt och GDPR-säkert
Anpassa byråns kundportal efter varumärke och grafiska profil
Kundportal

Anpassa byråns kundportal efter varumärke och grafiska profil

Med Accountec kommer en massa spännande funktioner, bland annat en white label-portal som kan anpassas efter byråns varumärke och grafiska profil. Välj bakgrund, färger, logos och mycket annat.

En kundportal anpassad efter byråns grafiska profil.
Välj bakgrund, färger, logos och mycket annat.
Öka dina kunders upplevelse med byråns egna kundportal
Med byråns egna kundportal skapar du en ökad kundupplevelse. Genom att integrera andra system får dina kunder tillgång till en plattform där de får tillgång till allt som rör deras ekonomi.
Rapportering
1
En rapport finns tillgänglig
Om du kopplar system för rapportering kan du på ett smart sätt visa när det finns en ny rapport tillgänglig.
Tidrapportering
1
En tidrapport att hantera
Om du kopplar system för tidrapportering kan du på ett smart sätt visa när det finns en ny tidrapport tillgänglig.
Byråns egna kundportal
Fakturahantering
3
3 fakturor att hantera
Om du kopplar system för fakturatolkning kan du på ett smart sätt visa när det finns fakturor att hantera.
Lönehantering
12
12 löner att attestera
När du och byrån är klar med kundens alla löner skickas en notifiering om att det finns löner att attestera.