En trygg och säker kommunikation med dina kunder
Oavsett om du arbetar med kundkännedom, dokumenthantering eller uppdragsbrev, så går det mesta via vår ärendehantering - navet i byråportalen.



Fördelar med vår ärendehantering
Navet i byråportalen
Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Det är här du kommunicerar med kund, oavsett om du vill dela dokument, attestera eller signera uppdragsbrev och årshandlingar.
Missa aldrig en deadline
När du skapar ett ärende kan du enkelt lägga till en deadline. Två dagar innan deadline och fram till slutfört arbete skickas påminnelser via e-post till kunden.
Notiser i realtid
Så snart någon av dina kunder svarar eller hanterar ett ärende får du notiser både via mail och i portalen. På så sätt har du bra koll på dina kunder.
Ärendetyper & mallar
När du skapar ett ärende börjar du alltid med att välja en ärendetyp, därefter kan du välja mallar som byråportalen skapat åt dig eller dina egna som du skapat själv.
Besvara & kommentera
I ett pågående ärende kan du enkelt svara en kund och kommentera internt, en bra funktion för dig som har flera konsulter på samma kund.
Tydlig översikt
Har du många kunder och ännu fler ärenden skapade samtidigt har du tillgång till en bra och tydlig översikt. Som byråägare kan du se samtliga pågående ärenden.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Prova Accountec gratis i 14 dagar
Som att skicka mail, fast säkrare och anpassat för branschen
Vår ärendehantering fungerar ungefär på samma sätt som att skicka mail, fast mycket smartare och anpassat för branschen - dessutom tryggt och GDPR-säkert.
