Skapa mervärde tillsammans med andra system
Med Accountec kan du skapa byråns digitala ekosystem, helt anpassat efter dina behov. Anslut och dela dina favoritsystem med dina kunder, i din alldeles egna kundportal.



Fördelar med vår tjänst för onboarding av system
Accountec byråportal är så mycket mer än ärende-, dokument- och uppgiftshantering. Integrera dina favoritsystem och samla ekonomisystem, rapportering, fakturatolkning, tid- och projekthantering m.m. under ett och samma tak. Smidigt för dig och otroligt lätt för dina kunder.
Är det så att du funderar på att byta fakturatolkningssystem eller vill komma igång med rapportering och analys för dina kunder? Med ett knapptryck är du igång med ett konto hos leverantören. Allt via Accountec byråportal.
Vi har gjort det enkelt för dig att ansluta och dela alla dina favoritsystem. Du behöver inte tänka på allt det tekniska, det har vi redan tagit hand om. Licenser och andra viktiga API-nycklar har vi integrerat direkt i portalen.
Så snart något av dina anslutna system har någonting nytt att förmedla eller uppmärksamma, så får både du och dina kunder notiser direkt via portalen.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Prova Accountec gratis i 14 dagar
Öka dina kunders upplevelse med byråns egna kundportal
En rapport finns tillgänglig
En tidrapport att hantera

3 fakturor att hantera
12 löner att attestera
Om du exempelvis väljer att integrera rapporteringtjänsten Oxceed, kommer dina kunder att få en notis när det finns en ny byrårapport tillgänglig. Genom att logga in i byråns kundportal kommer kunderna snabbt åt alla system via en inloggning.