Accountec Byråportal
Webinar:
Digital Byråportal
Hur fungerar det?
15:00 –16:00
Måndag / 12 Aug
Gratis webinar
Om webinaret
De redovisningsbyråer som inte följer med på den digitala resan som nu transformerar det dagliga arbetet hos en byrå, utan fortsätter med att manuellt stansa data, samla in excelfiler och pappersunderlag kommer få det svårt att behålla och utveckla sina kunder framåt. Moderna byråer utför i dag samma arbete till lägre kostnader och ger sina kunder ett bättre och mer rådgivande stöd med hjälp av moderna integrerade system i en byråportal.
Webinariet kommer visa hur man enkelt kan digitalisera sitt samarbete med byråns alla kunder via en byråportal.
Värd för webinaret - Peter Cervin
Efter att ha arbetat mot redovisningsbranschen i nästan 10 år som underleverantör av ett tidsrapportering-system så föddes ideén om ett enklare samarbete mellan kund och byrå på alla plan. Tidsrapporteringen är ju en central del för att skapa och förenkla arbetet kring löner men tillsammans med andra integrerade system för bokföring, ärendehantering, dokument mm så såg vi att byråerna verkligen effektiviserade sin arbetsdag och fick mer tid över till det som efterfrågas mest av kunderna - proaktiv rådgivning.
Why choose us?
Everyday we work hard to make life of our clients better and happier
Hight Quality
We are the leading firm by delivering quality and value to our clients. All our professionals have more than 5 years of legal experiences. We like what we do.
Good Support
Our managers are always ready to answer your questions. You can call us at the weekends and at night. Also you can visit our office for personal consultation.
Individual Approach
Our company works according to the principle of individual approach to every client. This method lets us to get success in problems of all levels.
Vi kommer gå igenom följande:
Byråportal - En brygga mellan system
Accountec byråportal erbjuder en webbaserad plattform där Byråns medarbetare enkelt kommer åt, och administrerar, alla system som man arbetar i mot kund. På samma sätt loggar kunden in och kommer åt alla sina system. Oavsett om datan kommer från en app för tidsrapportering, analys och rapportsystem, lön eller ett annat affärssystem så flyttas den över automatiskt via integrationer mellan de deltagande systemen i Accountec Byråportal. Detta medför att kunden exempelvis kan arbeta i sitt branschanpassade system och byrån kan arbeta i tex Procountor men ingenting behöver matas in mer än en gång och man delar samma information i realtid.
Smarta system för smarta kunder!
Accountec Byråportal integrerar för närvarande med 20 st av Sveriges ledande webbaserade system och tjänster där dessa i sin tur har hundratals integrationer. Allt från reseräkning med hjälp av AI till schemaläggnings-system där kunden själv lägger in uppgifter och sköter administrationen, sedan går uppgifterna över till lön och fakturering där konsulten stämmer av. Integrationer minimerar administrationen, tar bort dubbelarbete och frigör tid för konsulten att kunna ta in fler kunder eller omvandla tiden till kundrådgivning.
The Perfect Firm!
Fler och fler byråer erbjuder numera fast pris till kunden där kunden vet vad de betalar för och där kunden i stället får ett värde tillbaka i form av tid med sin konsult och kan prata om hur de kan ta sitt företag till nästa nivå. Framtidens redovisningsbyråer kommer att arbeta på andra sätt. Kunderna efterfrågar mer kvalificerade tjänster som rådgivning, affärsutveckling, systemuppsättning och olika former av konsultuppdrag. i Accountec Byråportal finns det smarta rådgivningsprogram som Företagsplatsen, eller Power BI. Det finns även avancerade system för projektplanering och uppföljnings som tex Tic Tac Mobile, Seven time eller Millnet

Addera större värde i ert erbjudande, frigör tid och öka samtidigt byråns lönsamhet genom att kapitalisera på de medverkande systemen i Accountec Byråportal.
Why choose us?
Everyday we work hard to make life of our clients better and happier
Hight Quality
We are the leading firm by delivering quality and value to our clients. All our professionals have more than 5 years of legal experiences. We like what we do.
Good Support
Our managers are always ready to answer your questions. You can call us at the weekends and at night. Also you can visit our office for personal consultation.
Individual Approach
Our company works according to the principle of individual approach to every client. This method lets us to get success in problems of all levels.
Vad får ni efter webinaret?
Ni kommer få möjligheten att prova på en egen Byråportal gratis i 30 dagar - helt förutsättningslöst! Support och utbildning ingår.
Portalen kommer vara uppsatt med era färger samt logo så att ni internt kan stämma av om detta är något er byrå vill arbeta vidare med.

Måndag 12/8 15:00 –16:00
Fyll i din epost adress så får du en kalenderinbjudan med länk till mötet. Varmt välkommen!
Accountec skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan bara intressant för dig. Om du ger ditt medgivande till att vi får kontakta dig ska du fylla i din epostadress. Du kan när som helst säga upp prenumerationen på våra utskick.
Genom att fylla i din epost ger du ditt godkännande till att Accountec lagrar och behandlar personuppgifterna i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet.
Tveka inte att höra av dig med alla typer av frågor
peter@accountec.se
+46 - 0721 89 23 30