Myndighetspost via Kivra

Myndighetspost via Kivra

Få tillgång till kundens post direkt i byråportalen

Genom att integrera Accountec byråportal med Kivra får du tillgång till dina kunders digitala brevlåda och kan hantera post, avtal och annat direkt via portalen.

Få tillgång till kundens post direkt i byråportalen

Fördelar med myndighetspost via Kivra

Kundens post direkt i portalen

På samma sätt som med övriga system så har vi även gjort det enkelt att komma åt myndighetspost via Kivra. Logga in en gång i portalen och få snabbt tillgång till alla system.

Skicka brev och avtal

När du anslutit Kivra på kunden får du tillgång till brevlådan direkt. Du kan också skicka brev och avtal direkt via portalen utan att behöva logga in i Kivra.

Smidig hantering & arkivering

Hantera post, avtal och andra viktiga händelser direkt i portalen. Markera dina händelser som slutförda och arkivera dem direkt i kundens mappar.

Användarroller

Under inställningar kan du snabbt och enkelt aktivera och ge rättigheter till Kivra för de konsulter som behöver det.

Kivra som standard för dina kunder

När du onboardar nya system i portalen kan du markera vilka system som ska aktiveras som standard för alla dina nya kunder.

Notiser i realtid

Så fort det kommer in ny post i kundens digitala brevlåda blir notifierad via både mail och i portalen.

En väldigt omtyckt produkt
Sandra Böhmfeld
Delägare på Actricia Ekonomibyrå
Accountec är navet. Det är här vi sammankopplar allt vi gör. Det är vårt byråstöd och CRM-system. Vi börjar dagen med att logga in i Accountec för att hålla koll på dagens alla aktiviteter.
Malin Bergman
I översikten kan vi enkelt ta ut snygga följebrev och K10-blanketter och skicka filer direkt till Skatteverket. Tidigare har vi jobbat i efterhand och nu kan vi jobba mer i nutid. Stor skillnad! Vi kommer troligen att spara in minst två arbetsveckor om inte mer tills nästa års K10-arbete.
Mats Melander
Payroll Director Sweden på Talenom
Styrkan med Accountec är kommunikation, såväl internt på byrån som externt mot kund. Den är effektiv, trygg och framför allt GDPR-säker. Den fyller en lucka vi saknat på Talenom Payroll tidigare. Pusselbiten för ökad produktivitet är på plats, säger Mats.
Jessika Kamblad
Jag kan starkt rekommendera Accountec's resursplanering. Den är väldigt enkel att sätta upp - kan jag så kan alla! Du behöver inte som byrå lägga ner så mycket tid för att få det att snurra och den ger också jättebra uppföljning.
Alexander Malmström
När ärendet kommer in via portalen kan alla anställda på byrån se det och den som är ansvarig plockar upp det. Är den personen borta kan någon annan ta det. Det fastnar inte i någons inkorg och det blir mindre som faller mellan stolarna, både hos byrå och hos kund.
Nils Törnström
Co-Owner & Sales på Reda
För de som vill jobba med best-in-breed-system på marknaden är Accountec optimalt. Accountec sammanfogar hela ekosystemet av applikationer och verktyg till en harmoniserad, sammankopplad lösning. Och dessutom är de superhärliga att ha att göra med.
Frida Jonsson
Partner på Er Revision
Accountec har hjälpt oss att säkerställa efterlevnaden i våra KYC-processer på ett effektivt sätt och har fungerat som ett nav för att samla kundinformation samt kundkommunikation kring både redovisning och revision.
Stefan Edvinson
Försäljning på Time System
Från Time System sida är vi verkligen glada över det samarbete vi har med Accountec. Det öppna och prestigelösa arbetsklimatet gör det enkelt att hela tiden ta fram nya lösningar som ytterligare stärker och förenklar de viktigaste processerna.