Få tillgång till kundens post direkt i byråportalen
Genom att integrera Accountec byråportal med Kivra får du tillgång till dina kunders digitala brevlåda och kan hantera post, avtal och annat direkt via portalen.

Fördelar med myndighetspost via Kivra
På samma sätt som med övriga system så har vi även gjort det enkelt att komma åt myndighetspost via Kivra. Logga in en gång i portalen och få snabbt tillgång till alla system.
När du anslutit Kivra på kunden får du tillgång till brevlådan direkt. Du kan också skicka brev och avtal direkt via portalen utan att behöva logga in i Kivra.
Hantera post, avtal och andra viktiga händelser direkt i portalen. Markera dina händelser som slutförda och arkivera dem direkt i kundens mappar.
Under inställningar kan du snabbt och enkelt aktivera och ge rättigheter till Kivra för de konsulter som behöver det.
När du onboardar nya system i portalen kan du markera vilka system som ska aktiveras som standard för alla dina nya kunder.
Så fort det kommer in ny post i kundens digitala brevlåda blir notifierad via både mail och i portalen.