Accountec Byråportal
Prenumerera på Accountecs nyhetsbrev!
Missa inte våra nyheter, aktuella seminarier och tips kring hur ni på bästa sätt digitaliserar och effektiviserar byrån.
Genom att prenumerera samtycker du till att vi hanterar dina personuppgifter. Du kan när som helst avregistrera dig från nyhetsbrevet.

Accountec byråportal

Byråns mötesplats för kunder, konsulter och system – den digitala byrålösningen som förenklar samarbetet med kund
Vår idé
Öka byråns konkurrenskraft!
Med byråportalen hanterar ni fler kunder – snabbare och effektivare – med befintliga resurser. På så sätt får ni mer tid över till tex. proaktiv rådgivning.

Accountec erbjuder en webbaserad plattform – er egna byråportal – där era medarbetare enkelt kommer åt, och administrerar, alla system ni arbetar i mot kund. På samma sätt loggar kunden in och kommer åt alla sina system.
Tillgång till alla era program med en enda inloggning
- Fakturering & Bokföring
- Tidsrapportering
- Kvitton & Utlägg
- Leverantörsfakturor
- Analys & Rapporter
- Ärendehantering
- Dokumenthantering
- Med mera...

Lägg enkelt till de program ni arbetar med idag eller upptäck nya möjligheter med våra partners.

Fler webbaserade system tillkommer löpande i takt med att era önskemål och krav växer.

Läs mer om funktionerna här

Accountec byråstöd

Accountec Byråstöd är till för den smarta digitala byrån. Ett projektstöd som underlättar och sparar tid för dig som driver byrå och alla dina konsulter

Dokumentarkiv, Ärendehantering, Dokument signering, automatisk KYC och K10 tjänst, AI & TO-DO dashboard
I Byråportalen ingår även dessa tjänster
TO-DO dashboard
Vilken kund ska du arbeta med idag och när måste uppdraget vara klart?
Dokumentarkiv
Vilka dokument vill du snabbt dela med kund? Skall de signeras?
Ärendehantering
Ärendehantering som fungerar! Särskilt byggd för byråer och helt GDPR-compliant
AI tolkning
Portalen tolkar alla dokument via AI och ni kan sedan skicka det hela vidare som ett verifikat eller en leverantörsfaktura till något av era favoritsystem .
22 +
22 valbara moduler från start! Flera av Sveriges vanligaste affärssystem är integrerade i portalen som standard + dokumenthantering, ärendehantering, AI, Byråstöd
<1500
1 eller 1500 kunder? Obegränsad antal användare! Dela portalen med alla era kunder.
+ 5
Lägg till fler program. Intregrera alla dina delade webbaserade system som stödjer SSO men använd endast ett inlogg
Nyheter för Digitala Byråer
Litet urval av smarta digitala byråer
Vi använder Accountec Byråportal
Vill även ni digitalisera hela ert samarbete med kund?
Boka en förutsättningslös demo.
Kort demovisning online för att se om vi tänker på samma sätt kring digitalisering?