Sömlös integration med Mynt – helt kostnadsfritt. Med smarta företagskort och enkel kvittohantering hjälper Mynt era kunder att få in kvittona i tid, och hålla sina köp organiserade.
Integrera Mynt med Accountec byråportal
Mynt erbjuder en rad fördelar som gör arbetet för er som redovisningsbyrå enklare och mer effektivt. Ni får en tydlig överblick över alla era kunder och deras transaktioner i realtid, vilket ger bättre kontroll och möjliggör hantering av utgifter löpande utan att vänta på månadsfakturor.
Fota och skicka in kvitton direkt eller aktivera funktionen för Smarta kvitton – då matchas onlineköp automatiskt, helt utan manuellt arbete. Bokföringen automatiseras genom integrationer med exempelvis Fortnox och Visma, och systemet gör det enkelt att växla mellan olika företag för att ha full koll på redovisningen.
Mynts integration med Accountec gör bokföringen sömlös, vilket sparar tid och förenklar processen för både er och era kunder.
Detta får du med integrationen
Realtidsnotiser
Få viktiga notiser i realtid.
Single sign-on (SSO)
Logga in utan att behöva fylla i inloggningsuppgifter.
Transaktioner i realtid
Se transaktioner i realtid och slipp vänta på månadsfakturor.
Onboarding
Snabb onboarding av byråns kunder.
Populärt val
Pris från
Kostnadsfritt
Mynts integration med Accountec är helt kostnadsfri. Gratis företagskort upp till 10 användare.
Specialerbjudande
Som kund hos Accountec har ni även möjlighet att bli byråpartner hos Mynt och kan ta del av förmånliga erbjudanden. Boka en demo så berättar vi mer.