Se till att inga av dina supportärenden faller mellan stolarna
Idag är det lätt att missa supportärenden när de skickas till en personlig mail. Se till att alla dina supportärenden hanteras direkt i portalen via dina team, så att inget faller mellan stolarna.


Fördelar med vår tjänst för kundsupport
Vissa på byrån är specialister på månadsbokslut och löpande redovisning, andra på deklarationer och ägarstöd. Med Accountec kan du fördela dina supportärenden på dina team så att kunden får den experthjälp de önskar.
När du startar upp nya samarbeten i portalen, ger du rättigheter till vilka konsulter som ska ha tillgång till vad. Det är också här du skapar dina team så att rätt supportärenden fördelas till rätt team.
När kunden skapat ett supportärende loggas allt i loggboken. På så sätt kan du enkelt gå tillbaka i tiden för att se vilka supportärenden som skapats och besvarats.
Så snart någon av dina kunder svarar eller hanterar ett supportärende får du notiser både via mail och i portalen.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.