Kundsupport

Kundsupport

Se till att inga av dina supportärenden faller mellan stolarna

Idag är det lätt att missa supportärenden när de skickas till en personlig mail. Se till att alla dina supportärenden hanteras direkt i portalen via dina team, så att inget faller mellan stolarna.

Se till att inga av dina supportärenden faller mellan stolarna
Notiser i realtid

Fördelar med vår tjänst för kundsupport

Fördela supportärenden på team

Vissa på byrån är specialister på månadsbokslut och löpande redovisning, andra på deklarationer och ägarstöd. Med Accountec kan du fördela dina supportärenden på dina team så att kunden får den experthjälp de önskar.

Automatiserad fördelning av supportärenden

När du startar upp nya samarbeten i portalen, ger du rättigheter till vilka konsulter som ska ha tillgång till vad. Det är också här du skapar dina team så att rätt supportärenden fördelas till rätt team.

Sparas i loggboken

När kunden skapat ett supportärende loggas allt i loggboken. På så sätt kan du enkelt gå tillbaka i tiden för att se vilka supportärenden som skapats och besvarats.

Notiser i realtid

Så snart någon av dina kunder svarar eller hanterar ett supportärende får du notiser både via mail och i portalen.

Tryggt och GDPR-säkert

Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.

Tryggt och GDPR-säkert