Logga in i portalen

En trygg och säker kommunikation med dina kunder

Ärendehantering

Ärendehantering
  • Navet i byråportalen
    Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Det är här du kommunicerar med kund, oavsett om du vill dela dokument, attestera eller signera uppdragsbrev och årshandlingar.
  • Missa aldrig en deadline
    När du skapar ett ärende kan du enkelt lägga till en deadline. Två dagar innan deadline och fram till slutfört arbete skickas påminnelser via e-post till kunden.
  • Notiser i realtid
    Så snart någon av dina kunder svarar eller hanterar ett ärende får du notiser både via mail och i portalen. På så sätt har du bra koll på dina kunder.
  • Ärendetyper & mallar
    När du skapar ett ärende börjar du alltid med att välja en ärendetyp, därefter kan du välja mallar som byråportalen skapat åt dig eller dina egna som du skapat själv.
  • Besvara & kommentera
    I ett pågående ärende kan du enkelt svara en kund och kommentera internt, en bra funktion för dig som har flera konsulter på samma kund.
  • Tydlig översikt
    Har du många kunder och ännu fler ärenden skapade samtidigt har du tillgång till en bra och tydlig översikt. Som byråägare kan du se samtliga pågående ärenden.
En trygg och säker kommunikation med dina kunder
Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Det är här du kommunicerar med dina kunder. oavsett om du vill dela dokument, skicka uppdragsbrev eller signera avtal. Förflytta din verksamhet från din mail till en trygg och GDPR-säker miljö, helt anpassad för redovisningsbranschen.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
Intresserad? Boka ett möte med oss.
Klicka på knappen för att boka en kostnadsfri demo. Vi hörs!