Logga in i portalen
Accountec byråstöd är framtaget och anpassat för redovisningsbyråer, revisionsbyråer och lönebyråer. Med vårt byråstöd blir ditt arbetet lättare, tryggt och säkert, men framför allt väldigt mycket mer effektivt. Det som tidigare tog dig timmar att göra, hjälper vi dig med några få knapptryck.

Automatisera arbetet med vårt byråstöd

"Vår ambition är att förenkla samarbetet mellan dig som byrå och dina kunder. Med vårt smarta byråstöd frigör du tid så att du kan fokusera på verksamhetens utveckling", säger Peter Cervin, Co-founder & Partner Manager på Accountec.
Ärendehanteringen är navet i vårt byråstöd. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
Ärendehantering
I vårt byråstöd kan du ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
Dokument & arkivering
Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder.
Följ status, kommentarer och historik.
Uppgiftshantering
Med vårt byråstöd kan du ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering.
Digital signering
Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
KYC (kundkännedom)
Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt med vårt byråstöd.
Resursplanering

Din byrå blir mer effektiv med vårt smarta byråstöd

  • Onboarding av system

    Onboarding av system

    Kom igång med nya system direkt i byråportalen. Vi hjälper dig under hela onboardingprocessen.
    Läs mer
  • Kundportal

    Kundportal

    Bjud in dina kunder till din white-label kundportal. Det är här du hanterar all din kommunikation med kund.
    Läs mer
  • Kundregister (CRM)

    Kundregister

    Håll byråns kundregister uppdaterat med automatisk kundinformation från Creditsafe som hämtar data direkt från bolagsverket.
    Läs mer
  • Ärendehantering

    Ärendehantering

    Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
    Läs mer
  • Dokument & arkivering

    Dokument & arkivering

    Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
    Läs mer
  • Avtal & uppdragsbrev

    Avtal & uppdragsbrev

    Hantera alla dina avtal och uppdragsbrev direkt i byråportalen. Skapa, skicka, signera och arkivera.
    Läs mer
  • Kundkännedom (KYC)

    KYC (kundkännedom)

    Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
    Läs mer
  • Kundkännedom (KYC)

    Ägarstöd (K10)

    Automatisera byråns arbete med att hjälpa fysiska FÅAB-delägare med deras K10-bilagor till sin deklaration.
    Läs mer
  • Uppgiftshantering

    Uppgiftshantering

    Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder.
    Följ status, kommentarer och historik.
    Läs mer
  • Resursplanering

    Resursplanering

    Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt.
    Läs mer
  • Digital signering

    Digital signering

    Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering med BankID.
    Läs mer
  • Loggbok

    Loggbok

    Allt du gör med en kund loggas på kundkortet. På så sätt har du alltid koll på vad som hänt, både internt och externt.
    Läs mer
  • Myndighetspost

    Myndighetspost (Kivra)

    Anslut Kivra och dela kundens post, fakturor och andra viktiga företagsdokument direkt i portalen.
    Läs mer
  • Kundsupport

    Kundsupport

    Aktivera din egen kundsupport direkt i portalen. Fördela ärenden per automatik till dina olika specialister på byrån.
    Läs mer

Ditt ekosystem med byråstöd och smidiga integrationer

Med Accountec byråstöd kan du skapa ditt alldeles egna ekosystem, helt anpassat efter byrån och dina kunders behov. Anslut och dela dina favoritsystem med dina kunder, i din alldeles egna kundportal.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
Arbeta smart och spara tid med Accountec workflows
I ett modernt samhälle som ständigt utvecklas med nya tekniker, ökar också tillgängligheten och konkurrensen. En sak som vi tagit fasta på är våra automatiserade workflows som gör ditt arbete både roligare, smartare, men framför allt mer effektivt - dessa kallar vi för Accountec workflows. Dessa workflows finns tillgängliga för dig i byråportalen.

Säg adjö till administration i överflöd och hej till modernt byråstöd.

Intresserad? Boka ett möte med oss.
Klicka på knappen för att boka en kostnadsfri demo. Vi hörs!