Accountecs smarta TIPS för digitala byråer

Accountecs smarta TIPS för digitala byråer:

Lönehantering kan ofta kräva en hel del handpåläggning och administrativ tid. Genom att effektivisera administrationen kan er byrå lägga tid på det som genererar inkomster istället. Det första ni som byrå bör se över för en smidig lönehantering är att få bort manuell handpåläggning. Använd istället ett försystem som hanterar tidregistrering och avvikelser. Detta kommer inte bara spara administrativ tid, utan även minska felinmatningar som sker vid manuellt arbete. Försystemet hjälper både chefer och personal att hålla koll på regelverk som lag- och kollektivavtal. Det kan även hjälpa dig med andra moduler, såsom reseräkningar, schemaplanering, rapporthantering och projektuppföljning För att hitta en komplett arbetsgång ska ni välja ett försystem för registrering av tid och avvikelser för anställda som kan integreras med ert löneprogram. Detta ger er möjlighet att via få knapptryck överföra information via API och fil mellan era program. Via Accountec byråportal kan ni idag enkelt implementera och bjuda in era kunder till att samarbeta i över 6 olika försystem. Läs mer om hur ni enkelt kommer igång här