PBC - Materialinsamlingsärenden / Formulärärenden
Vi har släppt en helt ny typ av materialinsamlingsärende inuti vår ärendehanteringsmodul som gör det möjligt för en byrå att kombinera fritt bland olika funktioner i ett ärende.
Perfekt när ni som byrå vill att kunden tex. skall svara på både ja & nej frågor, ladda upp dokument och filer samt svara på fritextfrågor eller godkänna dokument ni delat inför ett uppdrag.
En oerhört smart funktion där man kan skapa mallar för olika typer av återkommande uppdrag som kräver ärenden där man behöver flera svar i ett och samma ärende från kund för att komma vidare i sitt arbete.
Tänk er möjligheten att sätta upp ett materialinsamlingsärenden / formulärärenden vid tex:
- onboarding av ny kund
- onboarding av nya tjänster / digitala system
- Inför bokslutsarbete
- inför en revision
- materialinsamling för lön
- mm
Funktion är live redan idag och vi visar gärna hur smart man kan koppla ihop denna nyhet med ert existerande workflow via en demo online.
Kontakta hos på support@accountec.se så bokar vi in en tid som passar er kalender.
Mvh: Accountec Byråportal