Hur ser byråns planering ut?
Accountecs nya resursplanerare ger byrån bland annat en tydlig översikt över vilka resurser som behövs för era uppdrag men visar också vilka resurser som är tillgängliga för nästa uppdrag eller aktivitet.
Accountec resursplanering kommer ge er byrå möjlighet att:
- Planera in uppdrag på konsult kund eller aktivitet
- Ge tydlig översikt för bättre planering
- Visa utfall på utförda uppdrag
Planera resurser effektivt.
Med Accountec får ni en smartare planering av arbetsbelastningen i byråns samtliga uppdrag. Fördela resurser på ett enkelt sätt och se uppdateringar i realtid.Förutse framtiden.
Alla uppdrag, all personal och alla kapacitetsnivåer kan övervakas från en och samma vy. Sluta gissa hur resurssituationen ser ut – det är dags att börja med kunskapsbaserad resursplanering!Öka lönsamheten för byråns uppdrag.
Effektiv användning av resurser innebär en högre faktureringsgrad. Och färre dubbelbokningar ger lägre stressnivåer och mindre sjukfrånvaro.Tidsrapportering via tex Millnet Tid & Projekt
Tidredovisning är en central del i varje organisation för att generera tillväxt, lönsamhet. Det finns mängder av smarta verktyg för er byrå att välja bland men först ut i att koppla ihop sig med Accountec byråstöd och vår resursplanering är Millnet Tid & Projekt. Läs mer om Millnet här:Millnet Tid & Projekt
Accountec Resursplanering lanserades 30e mars 2022 - vill ni veta mer redan nu?
Boka in en demo med vår Partner Manager Peter Cervin. peter@accountec.se / 0721-892330