Accountecs smarta TIPS för digitala byråer

Accountecs smarta TIPS för digitala byråer

1,7 miljarder. Så många kvitton skrivs ut varje år, enligt branschorganisationen Svensk Handel. Sex av tio svenska småföretagare, 58 procent, vill slippa arkivera papperskvitton och i stället gå över helt till digitala kvitton, enligt en undersökning från Visma. Om era kunder börjar ta emot och hanterar kvitton digitalt sparar både kund och byrån tid och slipper papperstrassel. Den största fördelen med digitala kvitton är att byrån kommer ett steg närmare ett digitalt och mycket smidigare sätt att arbeta. Via tex Company Expense får byrån in alla kvitton digitalt vilket gör bokföringen både smartare och snabbare. Om er Byrå erbjuder era kunder digitala kvitton sparar ni kostnader för både papper och hantering. Det är dessutom enklare för kunden att hantera och tillsammans sparar ni på miljön. Company expense är en smart lösning som ni enkelt kommer åt via Accountec Byråportal. Läs mer om digitala kvitton här::
https://companyexpense.se/