Accountec Byråportal
Accountec & REDA -Automatiserat workflow för byråns hantering av alla lev-fakturor!

GRATIS - Webinar 21/4 kl 11.00
Accountec Byråportal har en ny smart integration, REDA!
Vad sägs om automatiserad fakturatolkning där systemet lär sig just era kunders levfakturor så att mer och mer automatiseras över tid? Detta tillsammans med attestfunktionalitet och integrationer mot de flesta stora ekonomisystemen gör Reda till era kunders viktigaste hjälpmedel, enkel uppsatt av er!
Vi kommer gå igenom följande:
  • Accountec Byråportal - Er portal, era favoritsystem!
    Fler och fler byråer erbjuder numera fast pris till kunderna, där kunden vet vad de betalar för och där kunden i stället får ett värde tillbaka i form av tid med sin konsult och kan då prata om hur de kan ta sitt företag till nästa nivå.

    i Accountec Byråportal finns det smarta system som underlättar samarbetet med kund såsom tex REDA som ni kan dela ut till alla era kunder direkt via ett "klick" i er portal. Det kan inte bli enklare!
  • Ni sköter bokföringen, men REDA tar hand om tolkning, attest och kommunikation av leverantörsfakturor för alla era kunder
    Ordning och Reda - Med moderna hjälpmedel kommer man långt. Reda fakturascanning är utvecklat med erfarenhet, kaffe och kärlek. Vi har tagit hjälp av företag som haft problem med gammaldags pappersfakturor och Pdf-dokument i överfulla inkorgar. Tillsammans har vi byggt en produkt som är testad, kvalitetssäkrad och fungerar mycket väl i det dagliga arbetet. Reda är integrerat mot just ert ekonomisystem - Berättar Nils Törnström, Partner Manager REDA

    På detta webinar kommer vi gå igenom hur ni enkelt kommer igång med REDA och samtidigt digitaliserar samarbetet med alla era kunder där de i egen regi tex. kan sätta regler för vad de vill attestera av alla de färdigtolkade leverantörsfakturorna som ligger i kundens byråportal

    Självklart kan REDA kopplas ihop med alla era övriga favoritsystem inom fakturering & bokföring !

    Ps. Du får natuligtvis REDA till ett oslagbart pris när du implementerar systemet via Accountec Byråportal för dina kunder! Ds

    Läs mer om REDA här
Värd för webinaret - Peter Cervin
Co founder & Partner Manager Accountec Byråportal
Efter att ha arbetat mot redovisningsbranschen i nästan 10 år som underleverantör av ett tidsrapportering-system så föddes ideén om ett enklare samarbete mellan kund och byrå på alla plan. Tidsrapporteringen är ju en central del för att skapa och förenkla arbetet kring löner men tillsammans med andra integrerade system för bokföring, ärendehantering, dokument mm så såg vi att byråerna verkligen effektiviserade sin arbetsdag och fick mer tid över till det som efterfrågas mest av kunderna - proaktiv rådgivning.

+ Nils Törnström från REDA
Fredag 21/4 11:00 –12:00
Fyll i din epost adress så får du en kalenderinbjudan med länk till mötet. Varmt välkommen!
Accountec skyddar och respekterar din integritet. Dina personuppgifter används endast till att administrera ditt konto och tillhandahålla begärda produkter och tjänster. Med jämna mellanrum vill vi också kunna kontakta dig angående våra produkter och tjänster och skicka information om annat innehåll som vi tror kan bara intressant för dig. Om du ger ditt medgivande till att vi får kontakta dig ska du fylla i din epostadress. Du kan när som helst säga upp prenumerationen på våra utskick.
Genom att fylla i din epost ger du ditt godkännande till att Accountec lagrar och behandlar personuppgifterna i syfte att kunna tillhandahålla det begärda innehållet.
Tveka inte att höra av dig med alla typer av frågor
peter@accountec.se
+46 - 0721 89 23 30