Accountec Byråportal

Varför digitalisera byrån?

Mer tid till rådgivning genom effektivare samarbete med era kunder
BYRÅNS MÖTESPLATS FÖR KUNDER,
KONSULTER OCH SYSTEM
Ökad kundfokus
Lägg er tid på affärsrådgivning istället för mata in data i olika system
Accountec byråportal är till för redovisnings- lön och revisionsbyråer som vill ta steget in i framtiden där byrån och dess kunder nyttjar en gemensam och användarvänlig plattform för samarbete, analys, rådgivning och kommunikation.
I portalen kan byrån överblicka och hantera samtliga kunder oavsett system.
Byråns kunder får via mobilen och datorn tillgång till sin redovisning, bokföring, tidsrapportering och enkla och överskådliga grafer, nyckeltal och rapporter.

Portalen förenklar samarbetet med era kunder så att ni kan ägna er att att ge bättre rådgivning för att på så sätt stötta era kunders verksamhet och få dem att växa.
How it works
KUNDFAKTUROR & LEVERANTÖRSFAKTUROR
1
DETTA GÖR KUND
En faktura skapas i Fortnox Fakturering och skickas automatiskt med Fakturaservice.
Fakturaservice skickar ut fakturan och sköter automatiskt eventuella påminnelser och inkassokrav. När betalningen kommit in matchar Fakturaservice den mot rätt faktura, bokför betalningen och gör automatiskt dagliga utbetalningar.
2
DETTA GÖR REDOVISNINGSBYRÅN
Redovisningsbyrån gör en avstämning.
3
KLART
Fakturan är betald, bokförd och finns sökbar för både företaget och redovisningsbyrån.
4
DETTA GÖR SYSTEMET
Fakturan konteras automatiskt i Fortnox, godkänns eller ändras. Betalningen sker per automatik via koppling mellan Fortnox och bank. Återrapportering sker via bankkopplingen och betalningen bokförs Redovisningsbyrån gör avstämning.
5
DETTA GÖR SYSTEMET
Företaget attesterar fakturan i Fortnox, i appen eller på webben.Företaget attesterar betalningen i sin internetbank.
6
KLART
Klart! Fakturan är betald, bokförd och finns tillgänglig för både företaget och redovisningsbyrån
Peter Cervin
Partner
Spara enormt med tid och administration genom att enkelt dela dina vanligaste verktyg med era kunder. Single-sign on via webb och app gör att ert samarbete med kund effektiviseras till max

Bjud sedan in revisorn att samarbeta i alla systemen och få tillgång till all nödvändig data under begränsad tid. Enkelt för alla parter.
Peter Cervin
Partner
Spara enormt med tid och administration genom att enkelt dela dina vanligaste verktyg med era kunder. Single-sign on via webb och app gör att ert samarbete med kund effektiviseras till max

Bjud sedan in revisorn att samarbeta i alla systemen och få tillgång till all nödvändig data under begränsad tid. Enkelt för alla parter.
Boka en förutsättningslös demo.
Kort demovisning online för att se om vi tänker på samma sätt kring digitalisering?
Din e-post
Namn
Frågor, Önskemål?