Logga in i portalen
Förflytta din verksamhet från din mail till vår ärendehantering, ladda upp och dela dokument för signering via BankID. Kom igång med dina favoritsystem direkt via portalen. Visst låter det intressant?

Alla tjänster ingår redan från start

"Vår ambition är att förenkla samarbetet mellan dig som byrå och dina kunder. Med våra smarta tjänster frigör du tid så att du kan fokusera på att utveckla din verksamhet", säger Peter Cervin, Co-founder & Partner Manager på Accountec.
Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
Ärendehantering
Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
Dokument & arkivering
Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder.
Följ status, kommentarer och historik.
Uppgiftshantering
Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering med BankID.
Digital signering
Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
KYC (kundkännedom)
Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt med vårt byråstöd.
Resursplanering

Smart översikt för dig och dina kunder

  • Onboarding av system

    Onboarding av system

    Kom igång med nya system direkt i byråportalen. Vi hjälper dig under hela onboardingprocessen.
    Läs mer
  • Kundportal

    Kundportal

    Bjud in dina kunder till din white-label kundportal. Det är här du hanterar all din kommunikation med kund.
    Läs mer
  • Kundregister (CRM)

    Kundregister

    Håll byråns kundregister uppdaterat med automatisk kundinformation från Creditsafe som hämtar data direkt från bolagsverket.
    Läs mer
  • Ärendehantering

    Ärendehantering

    Ärendehanteringen är navet i byråportalen. Här hanterar du all din kundkommunikation i en trygg och GDPR-säker miljö.
    Läs mer
  • Dokument & arkivering

    Dokument & arkivering

    Ladda upp, dela och arkivera årsredovisningar och alla andra viktiga dokument med dina kunder.
    Läs mer
  • Avtal & uppdragsbrev

    Avtal & uppdragsbrev

    Hantera alla dina avtal och uppdragsbrev direkt i byråportalen. Skapa, skicka, signera och arkivera.
    Läs mer
  • Kundkännedom (KYC)

    KYC (kundkännedom)

    Med vår digitaliserade KYC-process har du bra koll på dina kunder. Riskbedömning och automatiserad scanning av PEP/AML.
    Läs mer
  • Kundkännedom (KYC)

    Ägarstöd (K10)

    Automatisera byråns arbete med att hjälpa fysiska FÅAB-delägare med deras K10-bilagor till sin deklaration.
    Läs mer
  • Uppgiftshantering

    Uppgiftshantering

    Skapa och schemalägg alla typer av uppgifter som ska hanteras åt dina kunder.
    Följ status, kommentarer och historik.
    Läs mer
  • Resursplanering

    Resursplanering

    Öka byråns lönsamhet genom smartare uppdragsplanering. Planera dina resursers tid snabbt och enkelt.
    Läs mer
  • Digital signering

    Digital signering

    Ladda upp och skicka avtal, årsredovisningar och andra viktiga dokument för digital signering med BankID.
    Läs mer
  • Loggbok

    Loggbok

    Allt du gör med en kund loggas på kundkortet. På så sätt har du alltid koll på vad som hänt, både internt och externt.
    Läs mer
  • Myndighetspost

    Myndighetspost (Kivra)

    Anslut Kivra och dela kundens post, fakturor och andra viktiga företagsdokument direkt i portalen.
    Läs mer
  • Kundsupport

    Kundsupport

    Aktivera din egen kundsupport direkt i portalen. Fördela ärenden per automatik till dina olika specialister på byrån.
    Läs mer

Partner & tilläggstjänster
Med många system blir det en utmaning att hålla ihop samarbetet mellan byrån och kund. Vi tycker att det ska vara enkelt att arbeta digitalt. Det är därför vi skapat en byråportal där du kan skapa ditt alldeles egna ekosystem. Logga in och anslut alla dina favoritsystem - dela dem sen med alla dina kunder.
  • Tid & projekthantering
    Planera, registrera arbetade timmar, fakturera och följ upp byråns/kundens arbete och utfall. Smidigt och enkelt.
  • Rapportering & analys
    Presentera och dela både rapporter, insikter och analyser med dina kunder på ett sätt som alla förstår.
  • Fakturatolkning & attest
    Tolka, validera, kontera och attestera. Automatisera era kunders fakturahantering och få mer tid över till annat.
Genom att förflytta din verksamhet in i Accountec byråportal säkerställer du att all kundkommunikation, delning av dokument och annat viktigt sker tryggt och säkert i enlighet med EU:s dataskyddsförordning General Data Protection Regulation, GDPR.
Tryggt & GDPR-säkert
Arbeta smart och spara tid med Accountec workflows
I ett modernt samhälle som ständigt utvecklas med nya tekniker, ökar också tillgängligheten och konkurrensen. En sak som vi tagit fasta på är våra automatiserade workflows som gör ditt arbete både roligare, smartare, men framför allt mer effektivt - dessa kallar vi för Accountec workflows. Dessa workflows finns tillgängliga för dig i byråportalen.

Säg adjö till administration i överflöd och hej till modernt byråstöd.

Intresserad? Boka ett möte med oss.
Klicka på knappen för att boka en kostnadsfri demo. Vi hörs!